Δεν υπάρχει, λέει, σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου από το έτος 2005 έως το 2009 και για το λόγο αυτό δεν είναι δυνατή η μείωση του ύψους των διοδίων. Αυτή ήταν η απάντηση (;) του υφυπουργού Υποδομών κ. Μαγκριώτη σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Αχαΐας Νίκου Τσούκαλη.
Μέχρι το τέλος του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο υπουργός το ύψος των εσόδων, έφτασε τα 233,5 εκ. ευρώ περίπου, έναντι των 247,5 εκατ. ευρώ περίπου που είχαν προβλεφθεί. Η... τραγική αυτή αποτυχία, που μας υποχρεώνει, σύμφωνα με τον υφυπουργό, να συνεχίζουμε να πληρώνουμε τσουχτερά διόδια, οφείλεται στην... αντίσταση που συνεχίζουν να καταβάλουν τα φορτηγά που ενώ η οικονομοτεχνική μελέτη... όριζε πως πρέπει να αποτελούν το 19% της συνολικής κίνησης αυτά τελικά αποτελούν μόνο το 7,5% του κυκλοφοριακού φόρτου.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, δηλαδή, μας λένε (και δυστυχώς δεν ντρέπονται) ότι για τα ακριβά διόδια φταίνε οι φορτηγατζήδες που δεν συμμορφώνονται με τη μελέτη....
Πάει το δούλεμα σύννεφο....
Μέχρι το τέλος του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο υπουργός το ύψος των εσόδων, έφτασε τα 233,5 εκ. ευρώ περίπου, έναντι των 247,5 εκατ. ευρώ περίπου που είχαν προβλεφθεί. Η... τραγική αυτή αποτυχία, που μας υποχρεώνει, σύμφωνα με τον υφυπουργό, να συνεχίζουμε να πληρώνουμε τσουχτερά διόδια, οφείλεται στην... αντίσταση που συνεχίζουν να καταβάλουν τα φορτηγά που ενώ η οικονομοτεχνική μελέτη... όριζε πως πρέπει να αποτελούν το 19% της συνολικής κίνησης αυτά τελικά αποτελούν μόνο το 7,5% του κυκλοφοριακού φόρτου.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, δηλαδή, μας λένε (και δυστυχώς δεν ντρέπονται) ότι για τα ακριβά διόδια φταίνε οι φορτηγατζήδες που δεν συμμορφώνονται με τη μελέτη....
Πάει το δούλεμα σύννεφο....
Αθέμιτος ανταγωνισμός αυτά τα παλιο φέρυ....