Ο Χρήστος Σικώλας, πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ, έκανε μια πολύ απλή αλλά και συνάμα σωστή παρατήρηση, την οποία και σας το μεταφέρουμε. Μέχρι στιγμής, η ΔΕΥΑΝ έχει πληρώσει κοντά στα τρία εκατ. ευρώ για το έργο της αποχέτευσης. Πρόκειται για τα χρήματα που της αναλογούν ως ιδία συμμετοχή στο συγχρηματοδοτούμενο αυτό έργο, συν το ΦΠΑ και λοιπά έξοδα. Τώρα, καλείται να καταβάλει σχεδόν άλλα τρία εκατ. ευρώ για τις... υπερβάσεις του εργολάβου.
Συνολικά έξι εκατ. ευρώ, δηλαδή.
Με αυτά τα χρήματα, η αλήθεια είναι, ότι η ΔΕΥΑΝ θα μπορούσε να το είχε κάνει... μόνη της το έργο. Κάπου δέκα εκατ. ευρώ το συνολικό κόστος της μελέτης, και αν συνυπολογίσουμε ότι κατά το διαγωνισμό, που διεξήγαγε η Νομαρχία είχε εμφανιστεί υποψήφιος ανάδοχος που πρόσφερε έκπτωση 33%, το σενάριο αυτό είναι ρεαλιστικό...
ΥΓ. Με τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής σχετικά με το έργο της αποχέτευσης, θα λέγαμε πως ή το έδαφος της Ναυπάκτου είναι σαθρό -άρα θέλει και πολλά αντιστηρίγματα- ή κάποιες τσέπες είναι σαθρές και δεν γεμίζουν με τίποτα.
Ειδικά σε μια εποχή ισχνών αγελάδων, θα πρέπει να βγουν όλα στη φόρα, ώστε να σταματήσουν να υπάρχουν σκιές. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει.
Συνολικά έξι εκατ. ευρώ, δηλαδή.
Με αυτά τα χρήματα, η αλήθεια είναι, ότι η ΔΕΥΑΝ θα μπορούσε να το είχε κάνει... μόνη της το έργο. Κάπου δέκα εκατ. ευρώ το συνολικό κόστος της μελέτης, και αν συνυπολογίσουμε ότι κατά το διαγωνισμό, που διεξήγαγε η Νομαρχία είχε εμφανιστεί υποψήφιος ανάδοχος που πρόσφερε έκπτωση 33%, το σενάριο αυτό είναι ρεαλιστικό...
ΥΓ. Με τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής σχετικά με το έργο της αποχέτευσης, θα λέγαμε πως ή το έδαφος της Ναυπάκτου είναι σαθρό -άρα θέλει και πολλά αντιστηρίγματα- ή κάποιες τσέπες είναι σαθρές και δεν γεμίζουν με τίποτα.
Ειδικά σε μια εποχή ισχνών αγελάδων, θα πρέπει να βγουν όλα στη φόρα, ώστε να σταματήσουν να υπάρχουν σκιές. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει.
Comments (0)
Δημοσίευση σχολίου